środa, 19 marca 2014

Na starej desce



Praca powstała na wyzwanie
organizowane na blogu
sklepu



Jej tematem było samodzielne wykonanie tła .
Długo myślałam jak podejść do tego wyzwania.
W końcu wpadła mi w ręce stara deska kuchenna.

Zaczęłam od jej pobielenia .
Następnie poszły w ruch gesso , farby , maska,
mgiełki i tusze.
Ostatnio bardzo lubię sama robić kwiatki do moich prac .
Do tej też zrobiłam taki.
Lubię jak moje prace maja jakiś cel są użyteczne .
Dlatego też deska będzie teraz kuchennym notesem :)

Zgłaszam też ją na konkurs
organizowany na forum
Scrappassion
przez sklep
Przyda-sie
Tutaj tematem było wykorzystanie przedmiotu
który z pozoru nie przyda się w scrapbookingu .
U mnie to deska do krojenia .


A oto efekt końcowy.













Pozdrawiam Mila :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz