niedziela, 15 września 2013

Mini mediowa karteczka

Prezentuję kolejną kartkę .
Tym razem bardzo nietypową gdyż ma ona 
tylko 9 cm na 8 cm.
A dlaczego taka mała ??
Dlatego ze powstała na wyzwanie 
organizowane na blogu



Jej rozmiar był jedną z wytycznych .
A pozostałe to koronka , kwiatek i tekturka .

Zgłaszam ja także na wyzwanie
organizowane na blogu sklepu
Wytycznymi był styl retro , postarzanie tuszem
stempel , kwiatek i motylek.

Kolejnym wyzwaniem na które ja zgłaszam są
#mediowe wariacje
organizowane na blogu



W tym wyzwaniu należało użyć sznurka i czegoś latającego.
A przede wszystkim mediów.
W moim przypadku były to gesso, tusz distres , crackle accents
oraz mgiełka do zabarwienia róży .

Jako że róża jest motywem przewodnim w wyzwaniu
organizowanym na blogu
zgłaszam ja i tu :)


Różę wykonałam własnoręcznie .
Do jej wykonania użyłam wykrojnika
Do wykonania kartki użyłam także 
nagrzewnicy
i mojego ulubionego tuszu





Pozdrawiam Mila :)

6 komentarzy:

  1. Jak dużo wyzwań łączy w sobie to maleństwo ;) Bardzo sympatyczna praca :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka w jesiennych kolorach, ciekawie skomponowana :)
    dziękuję za udział w moim wyzwaniu u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  3. super mini karteluszka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwo!
    Pozdrawiam DT SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to jakiś nowy trend na miniaturyzację nastał? Pochwalę za ładną kompozycję i przede wszystkim za własnoręcznie zrobiony kwiatek. Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na to maleństwo mam ochotę wypić kawkę i oddać się ciekawej lekturze. Ma klimat. .Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu studio75.

    OdpowiedzUsuń