poniedziałek, 19 marca 2012

Wiosenna wymianka

Kolejna wymianka dobiegła końca .
Tym razem wzięłam udział w wymianie
na blogu

Moją wymiankową para była

A oto co dzisiaj doręczyła Pani listonosz .
Piękny koszyczek z papierowej wiklin z przeuroczymi kwiatami .
Przydaśki - serwetki i koraliczki .
Czekoladka i kawki .
Zapachowe świeczuszki .
Oraz śliczne pudełeczko a w nim 
piękne kolczyki z kryształkami Swarovskiego
oraz
po prostu boską bransoletkę w moich ulubionych kolorach 
z koralików Toho .
Po prostu cuda .
Dziękuję :)




A moja paczuszka wyglądała tak





Pozdrawiam Mili :)

1 komentarz:

  1. Bardzo się ciesze że moja niespodzianka dotarła , jeszcze raz chciałabym bardzo serdecznie podziękowac za wspaniałe niespodzianki które dla mnie przygotowałaś pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń